Gaming Lagoon

Bloggintresserade

måndag 13 september 2010

BLOGG.SE ELLER BLOGSPOT? THE DEBATT!

Nu har jag börjat undra om jag ska byta till BLOGG.SE (igen) eller ha BLOGSPOT.

Blogg.se - Pros:
+ Du kan se hur många visningar du fått på din blogg
+ Svenskt

Blogg.se - Cons:
- MYCKET svårare att designa en blogg (här använder jag ett program)

Blogspot - Pros:
+ Stödjer Google-konton
+ Enkelt att designa blogg

Blogspot - Cons:
- Engelskt
- Du kan nt se hur många visningar du fått på din blogg.

Rösta på applikationen bredvid eller på http://poll.pollcode.com/gb15


EN RÖST PER DAG!
Omröstningen stängs samtidigt som resultatet avslöjas.
Resultatet avslöjas den 17 september, d.v.s på fredag.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Men det finns andra räknarsidor att använda. Jag har Blogspot, men använder mig av räknare på Susnet.

Skicka en kommentar