Gaming Lagoon

Bloggintresserade

måndag 2 augusti 2010
Det gick så fort....
Det tog bara 5 minuter.... sen var allt borta...
Alla bra minnen, alla dåliga minnen...
Jag ligger här i min säng
Gråter ut
Vad har jag gjort för fel?
Var det mitt fel?
Varför måste detta hända mig?
Kan det inte hända någon annan?
Jag trodde det skulle vara förevigt
Men jag hade fel
Det skulle bara pågå i 14 år
Sen tog det stopp


Vad har hänt?
För 8 månader sen så flyttade jag och mamma ifrån Målerås, mamma och pappa blev särbo.
Pappa bodde kvar i Målerås, mamma flyttade ut för hon trodde han hade en annan, det hade gått rykten om det i byn.
I lördags kom mamma förbi hos pappa och skrev på skiljsmässopapper.

Jag mår skit.
Jag klarar inte detta mer.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Allt kommer inte bli likadant som förut.


Vi skulle aldrig flyttat till Småland, det var det som orsakade allt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

De glada minnena finns ju kvar även om dina föräldra är skiljda nu. Det är ju inte så att det förgångna blir ogjort pga detta. Och som din mor skrev på sin blogg. INGEN av hennes barn kunde påverka det som hände. Så nej, det är inte ditt fel. Försök acceptera det så blir det hela lite enklare. Det är inte som om någon har dött.

Skicka en kommentar