Gaming Lagoon

Bloggintresserade

fredag 27 augusti 2010

Stewen calling...

1 point goes t... vänta vänta.. fel!!!

Jag bloggar nu i skolan, tack att dom inte förbjudit folk att gå in på blogger.com...... :)

Vad händer? Jag har nu varit i skolan i 1 timme, 2 timmar kvar (yes, jag går 3 timmar.... :))
Kommer inte in på FaceBook, DailyBooth men Twitter kommer jag in på... *twitterhatare*

Min andra dag som åttaklassare... inget precis nytt.

Försöker få igång YouTube men det laddar så segt. Regina Spektor - The Call ♥
Kom på nu att jag hade den låten på mobilen.. FAIL!

Ledsen att det e så långt mellanrum mellan mina blogginlägg, har inte tid helt enkelt. Det är som min mammas blogg, http://tjugotrea.blogg.se. Hon uppdaterar inte alls ofta.. eller.. kanske... mer ofta än mig... back to topic.

"Inlåst" i klassrummet för jag trivs i klassrummet mer än i korridåren... är det bara jag?

Inget direkt nytt som hänt... skolan börjat.. kommer blogga när jag har tid... 3 gånger i veckan.. (mån, ons, fre) och 3 timmar....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar