Gaming Lagoon

Bloggintresserade

onsdag 12 maj 2010

Solen skiner, fåglarna kvittrar... det kan bara betyda en sak....

...att jag ska sticka till Norge och köpa Alexander Rybaks nya singel Oah som släpps idag klockan 12:00.... eller för att jag ska ut på en promenad? Eller kanske bara.... *suck* för att den inte har nått bättre för sig att göra.

Alexander Rybaks nya singel "Oah" (som jag hörde igår på NRK radion) släpps idag klockan 12:00. Det är nästan på tiden att han släppte en ny, hihi.
http://www.youtube.com/watch?v=iOR8OMYUMAU

Nejmen, nu la jag märke att han sjunger om sitt ex, Moa.... haha, det var ju kul!

Skitbra låt, ska köpa albumet när jag kan.... jag är ju trotsallt hans största fan....

Igår fick jag en ångestattack (tror jag..) och mådde lite illa och hade en REJÄL HUVUDVÄRK >_<.
Det var nog för att jag inte gick på mötet i måndags.... mår lite illa just nu också.
Men jag fick inspiration ifrån en reklamfilm, det fanns en text där det stog "Sov ordentligt så minskar du risken för huvudvärk"... PLING! Rätt svar, jag sov gott, gick och la mig vid kvart över 10 (SHIT VA TIDIGT... jag som inte går å lägger mig förrens 12...) fast jag var skit trött..

Somnade vid runtom 11 för jag läste lite... gud va skönt det vaaaaaaaaaaaaaaaa....

Vaknade vid 8, sen somnade jag.... och vaknade vid 10:15 C:...
Och nu sitter jag här. Bloggar för er, kära läsare.

Tack för att ni läser min blogg.

Stewen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar