Gaming Lagoon

Bloggintresserade

måndag 7 juni 2010

Är detta ens rätt?

Mamma och Storasyster ska skaffa hund UTAN att jag som är yngst i familjen vill det, kan bero på att jag har en typ av allergi? (är jag nära ett pälsdjur i en kvart-en timme börjar jag må dåligt, huvudvärk, inte äta något)
Är det rätt att skaffa en hund när den yngste i familjen inte vill vakna med ett hundarsle vid ansiktet, klia över hela kroppen och nysa hela tiden, samt inte kunna äta något om den är här?
Jag har för mig att HELA familjen ska vara överens om det. Inte 2 av 3.

Då kan jag ju lika gärna säga "Jag ska ha katt" utan att dom får klaga.
Men nejnej, dom SKA ha hund, vad ska jag ta vägen då?
Jo, jag får flytta till pappa (bestämt själv) på HELTID - jag som är där varannan helg kommer då flytta dit VARJE vecka och VARJE helg. Det betyder att jag inte alls kommer vara hos mamma.

Varför?
För den jävla lilla lopphögen kommer och flyttar in.

Det innebär att jag kommer sluta blogga, kanske sluta logga in på facebook, inte vara inne på MSN m.m
Varför frågar ni?
1. Blogga hos pappa funkar inte, för segt.
2. Facebook funkar inte alls bra hos Pappa
3. Förbjudet att vara inne på MSN.

Fanns inte mer att skriva.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar