Gaming Lagoon

Bloggintresserade

fredag 11 juni 2010

Shoppingdag i Kalmar!

Jag vet nog vad ni tänkte när ni läste rubriken
"GAYGAYGAYGAYGAYGAYGAY"
Men nej, vi gick inte på några klädaffärer, vi gick på teknikmagasinet och coop.
Vad gjorde vi? Vi börjar vid klockan 1 idag....
Jag och mamma och storasyster packar ner saker för storasyster ska till Borgholm. Vi sätter oss i bilen och jag har självklart min mobil full-laddad med musik. Men det blir ingen musik under hela resan (från min mobil menar jag då).

Efter 1 timme och 15 minuter~ så är vi framme i Borgholm då Mamma och Storasyster börjar packa ur - jag sitter kvar i bilen för jag vill bara till teknikmagasinet *dansa*.

Efter 30 minuter är vi ÄNTLIGEN utanför Borgholm och ger oss iväg till teknikmagasinet. Kan gått 40 minuter för att åka dit...

Vi parkerar, går in i teknikmagasinet och till min största (not) förvåning har dom släppt en ny katalog.
Jag och mamma går till kassan och frågar efter Frystorkad glass (aka rymdmat på coolstuff) och dom tar fram 3 stycken rymdmat, glassen, glasskaka och en glass-sandwich.
Jag pekar på glassen, då han säger att den är väldigt väldigt god (innan jag pekat).
Måste vara ett bra val då?

Vi kollar igenom rea-lådan - där vi hittar en "odla din egen fyrklöver" och 2 hörlurs-paket.
Jag går fram till kassan och bara säger nått... "Addict-A-Ball"...
- Stor eller liten?
- Euuhhmm... hur mycket kostar den stora?
- 150.
- Okej, ta fram den! (bild från teknikmagasinet finns här)
Han tar fram den stora och vi köper den med... jävla skitboll!

Sen köpte vi en present till pappa som jag berättar efter han fyllt år..... den är så bra! :D

Vi gick på COOP och köpte jordgubbar och var där i 1½ timme.

När jag kom ut i bilen så packade jag ur min addict-a-ball och sa till mamma "SVÄNG INTE!!!!!!!"... hihihi...
Addict-A-Ball är rejält svår.... måste jag bara säga..

Har varit en kul dag idag.

Vad har ni gjort idag?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar