Gaming Lagoon

Bloggintresserade

tisdag 1 juni 2010

Här är programmet som fick mig att säga "WOW!"

Har du ibland jättedåligt med utrymme på din C: hårddisk?
Här är lösningen!

Jag ger er...
CCLEANER

Programmet gör faktist nytta för namnet.... vi börjar med min historia...

Jag installerar MapleStory v.75 (private server syfte) och den säger att jag behöver 2 gb på C: och 1 gb på F: (min 250 gbs hårddisk). Jag kör diskrensning, rensar alla onödiga programm osv.... men 1 gb behövs fortförande.
Vad gör jag?
Jag googlar efter "rensa hårddisken vista" och hittar en blogg som föreslår CCleaner, jag prövar... På 1-5 minuter har den tagit bort... wait for it... wait for it... 2 GB!!!!

Nu har jag alltså 3~ gb, väldigt kul!

Så folk, jag rekommenderar CCleaner. Den rensar alla onödiga filer, tar inte alls mycket plats, gratis, virusfritt och det bästa av allt är att den är MYCKET MYCKET snabbare än diskrensning eller diskdefragmentering.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar