Gaming Lagoon

Bloggintresserade

måndag 15 mars 2010

Good news :D

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår, det var lite stressigt då...

Men däremot, jag har goda nyheter!

De flesta bloggläsare här vet om att jag är född i Uppsala, nära stockholm, alltså räknas Stockholm som min hemstad. eller nej... det är ju bålsta..

Men hursomhelst, nu har jag bara en massa saker jag vill spy upp.... fy va det lät äckligt..
Inte helt spy upp, det skulle varit.... en smutsig blogg.... och illaluktande.

Back on the topic, sist jag var i Bålsta var 2007, då jag bara fick träffa en av mina gamla klasskamrater, David.

Min storebror ringde igår till mamma och sa att vi får åka upp till Kungsängen (c.a 1 timme ifrån bålsta) och dom betalar MAMMAS bussbiljett!

Jag blev lite ledsen nu, för dom sa BUSSBILJETT...... hur fan funkar detta nu då?

+ FÅR ÅKA UPP TILL STOCKHOLM :D:D:D:D:D
- Åker mamma själv utan mig så saknar jag henne 8(
- Jag blir bussåksjuk
- Intensivt med barnen
- ja... vad mer?

Det var en massa dåligt där, men efter jag hade kollat igenom bussen så såg dom fräscha ut, dom hade TRÅDLÖST INTERNET och eluttag etcetc.... dom stannar på ett ställe... blablabla
Så idag så var jag helt insatt på att åka buss, helt ok.. då mamma kom in och sa att vi tar bilen
O_O
O_O
O_O
*_*
~5 minuter senare~
- Skulle vi inte ta bussen o_O jag var ju helt insatt i det
- Ja, vi skulle det, men det var fel buss vi kollade på...
*SUCK*
- jaha...
- Men vi tar bilen, då får vi med oss allt som vi ska ha med å det
- Menmenmen!!! Hallå! Jag blir ju alltid åksjuk när vi åker upp!!!!! (lulz, calma funkar alltid..)
- Vi får ju försöka lösa det..
Nu sitter jag vid datorn och för över filmer och youtube-filmer till mammas lilla dator... har fått över några stycken nu:
Evan den Allsmäktige
Bruce den Allsmäktige
Familjen Robinson

Några fler kvar... ;o nu blev Shane Dawson filmerna klara.... ~fixar

Var var jag...?

Jajuste, vi ska åka upp till stockholm och jag kommer nog inte blogga då... men det e på torsdag... jaja..

Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar