Gaming Lagoon

Bloggintresserade

fredag 12 mars 2010

Idag..

Idag när jag loggade in facebook fick jag en shock....
(liten bild)

(Är texten för liten? Gå in här: http://img30.imageshack.us/img30/3026/olam.png)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2 skrällar på raken kanske?

2008 - Ola deltog i melodifestivalen med låten "Love in Stereo" första gången, kom till andra chansen och förlorade.
Samma år - Jag deltar med låten "Love in Stereo" i Orrefors Skolas Melodifestival och vinner hela skiten, kommer med i tidningen, skickar ett meddelande till hans manager och ber om en autograf för att jag vann, får autograf, blir jävligt shockad.

2010 (2 år senare) - Ola deltar i melodifestivalen för andra gången med låten "Unstoppable (The Return Of Nathalie)", kommer till final direkt (avgörs imorgon), man kan nu vinna 5 signerade singlar av Unstoppable på ola.cd, jag deltar, vinner singeln.


Jävlar....

Det är otroligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar