Gaming Lagoon

Bloggintresserade

fredag 12 mars 2010

Snart till pappa...

Hej alla bloggläsare!
Jag har nyss packat klart till att åka till pappa över helgen, jag kommer naturligtvis blogga under helgen, glömmer inte er ;).

Jag har börjat träna lite på Wii, varje dag på Wii Sports ska jag köra "Wii Fitness Test", ett bowlingpass, ett golfpass, ett baseballpass, ett tennispass och gärna en extra eftersom jag inte klarar boxningen.. Jag får gärna göra mer... om jag orkar det vill säga.. hihi..

Nu kom min storasyster in och ut i rummet, ska hälsa :).

Det ska bli såååå skönt hos pappa :D! Jag längtar!

Hursomhelst, tänker på er varje dag, kram :)!

Oj juste!
Dagens fråga är: Om du var en dessert, vad skulle du vara då? Svara genom kommentarer eller skicka en epost till bleacher@live.se.
Jag skulle vara en marsipantårta, för att dom är söta och goda.

Kan komma frågor på Twitter (sgrybb) och på Facebook (stewen kookääh grybb).

Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar